16.2.07

KENDİMİ ANLATIYORUM











En keyif aldığım hobim dans etmek.En yakın arkadaşım Dafne de benim gibi dans etmeyi çok seviyor. Dans ederken o kadar eğleniyorum ki...dans yaparken bütün herşeyi unutuyorum.en çok Grup Hepsi'nin şarkılarıyla dans etmeyi seviyorum.Birde arkadaşlarımla vakit geçirmeyi seviyorum.Özellikle Sevgi,Dafne,Özge,Gizem'le vakit geçirmeyi seviyorum, onlarla çok güzel oyunlar oynuyoruz.Resim yapmaktan çok hoşlanıyorum.Kendimce takılar yapıyorum,ponpon yapmayı,örgü örmeyi,satranç oynamayı,kitap okumayı,evcilik oynamayı,film izlemeyi(HARRY POTTER hayranıyım bütün filmlerini izledim)tv.de AcemiCadı, Selena izlemeyi çok seviyorum.Şimdilik aklıma bunlar geliyor zamanla beni daha iyi tanıyacaksınız.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bence o kadar güzel bir site olmamış olsun yinede tebrikler

Adsız dedi ki...

bence kendi resmini koyarak bişeye benzetememiş bir tek keyif aldığı eğlendiği yazıları koyup kendini tanıtsaydı daha güzel olurdu birde bir kaç değişik resim

Adsız dedi ki...

bence o kadar güzel olmamış.sevdiği şeyleri yazmış.bence sevdiği grupların resminide koysaydı daha güzel olurdu.:D

damla dedi ki...

bende iloşuma katılıorum zaten kız çok havalı ve gıcık