7.7.07

GRUP HEPSİYE BAYILIYORUM

























Grup Hepsiyi çok seviyorum.. Onları o kadar çok seviyorum ki sizlere anlatamam. İçlerinden en çok Yasemin 'i seviyorum.Onlara sevgimi kelimelerle anlatamıyorum .Hatta dizilerinin hiçbir bölümünü kaçırmadım.Bir kere az kalsın kaçırıyordum çok ağladım.Çünkü evde uydu bağlantısı kesildiğinden hepsi 1'i izleyemezdim.Ama aile dostumuz Emin amcalara gidince hemen izlemeye devam ettim(dıgıturk'te)Neyse bu kadar yeterli.Hepsi grubunu çok sevdiğimi anlamışsınızdır...






9 yorum:

Deniz dedi ki...

Onlar da senin gibi güzel ve cici kızlar. Tanısalar seni çok seveceklerinden eminim :)

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Ah teşekkür ederim deniz teyzecim...
onlarla tanışmayı ,konserlerine gitmeyi öyle çok istiyorum ki ,belki Ankara'da konserlerine gitme şansım olur....
yorum yazdığın için çok teşekkür edrim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar grup hepside gülçin cemre yasemin eren kuzenler yemin ederim grup 4 yüzdede didemlen onur ilkay kuzenler allha çarpsın sinem koballanda petek dinçöz kuzenler yemin ederim alha çarpsın

Zeynebin Dünyası dedi ki...

sen kimsin...
nerden biliyorsun bunları bakayım,kaynak göster yoksa inanmam...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

eren seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookseviyorum.tatlım.kızların kraliçesi askım seni cooook seviyorum.biz arkadaşlarla hepsi grubu kurduk ben yani zeynep eren,yonca gülçin,rabia cemre,neslihan yasemin harikasınız 4 yüz de iyi ama önlar 4 yüz siz 1 numarasınız hepinizi öptüm basarılarınızın devamını dilerim...cılgın zeyno

Adsız dedi ki...

eren sana hastayım msn varsa nooooolur ver bana seni cooook seviyorumbi tanemben zeynep