1.11.07

BİR GECE VAKTİ......

Gecelerden bir gece,evde oturuyorduk.
Sevgili kardeşim İpek,her zaman olduğu gibi canım sıkılıyor! diye bağırmaya başladı.
Epeyce bi süre,sıkıntısı geçmeyince küçük kardişi mutlu etmek için,dışarı çıktık.
Ehhh, malum küçük bir şehir de yaşıyoruz.Gezecek yer fazla yok.Bir de yağmur başlamasın mı? Ama öyle güzel yağıyor ki , zannedersiniz ki kar.
Küçük küçük ve hızlı yağıyordu.
Pek anlatamadım ama, yağmurun fotoğrafını çekmiştik iyi çıkmamış.
Benim bu fotoğrafım o geceden.
Küçük çarşımız bayraklarla donatıldı.Nefis bir pasta alarak evimize geri döndük.
Artık matematik çalışmam lazım,yarın yazılım var.
Hoşçakalın.

2 yorum:

Anıl dedi ki...

Bence yağmuru çok güzel betimlemişsin. Ben mesela, yağmuru çok severim. Ben dahi beğendiysem sorun yok demektir :) Bu arada küçük ama şirin ilçenizi küçümsememelisin. Sahip olduğunuz doğal güzelliklerden öyle her insan nasibini alamaz :)

Adsız dedi ki...

zeyneppp seni çok seviyorum