26.4.07

BANA NAZAR DEĞDİ











Merhaba,uzun zamandır yazamıyorum.Okuldan eve geç geliyorum,ders yapıyorum,biraz televizyon izleyip,yemek yiyorum.Ve uyuyorum.Bu arada ben Bartın Belediyesi Çocuk Korosundayım ve 23 nisan günü konser verdik,çok güzeldi.Koro şefimizde Kemal Kocaman oğluydu.Bugün de perşembe günü ve bugün biz okulda şenlik yaptık, şiir okundu ,dans yapıldı , aynı zamanda okuldaki herkes sivil kıyafetle geldi.Ama bu gün resmen bana nazar değdi.Gerçekten.1- elimi bir yere vurdum kanadı,2- merdivenlerden yuvarlandım, başımla elim çok ama çok acıdı 3- eve geldim ayak parmaklarımda ki küçük parmağım keskin bir yere geldi kanadı, valla bugün hiç mutlu değilim ama okuldaki şenlik dışında......

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Güzel kızımıza nazar mı değmiş? Ben geç okuyorum ama parmağın geçmiştir herhalde... Bazen nazar değer böyle. Anneciğin sana bir boncuk taksın :)

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Dnz teyze ,o gün her şey üst üste geldi.Ayak parmağım geçti,anneme söyleyeyim de bana nazar boncuğu taksınHem İpek'in var,benim yok...

Adsız dedi ki...

Allah güzel kuzenime nazar değer tabii bu kadar güzel bir kuzen bulamam ben hiç seni çok seviyorum bu arada tekrar tekrar geçmiş olsun canım