9.3.08

GÜZEL GÜNLER...

Ankara'da Ankamall AVM 'de gördüğümüz dünya şehirlerininin minyatürleri çok hoşumuza gitti.Biz önceki yıllarda bunlara benzer birşeyi Brüksel Mini Europe'da görmüştük.Orada her ülkeyi temsil eden minyatür yapının yanında bir buton vardı.Bastığımız zaman o ülkenin milli marşı çalıyordu.

O kadar güzellerdi ki uçmaya hazır uçaklar ,İspanyolların boğa güreşi arenası,gemilere yükleme yapan vinçler,yollarda giden minicik arabalar,balık tutan minicik insanlar....
Çok etkilenmiştim.


Bu minyetürlerle o günleri anımsadım.....
Bu yapılarda çok güzeldi.....




Türkiye'de minyatür yapıların olduğu bir yer var.Sizlerde eğer görmediyseniz.İstanbul'da MİNİATÜRK' ü görebilirsiniz.




Burası da Panora AVM de köpekbalıklarının olduğu akvaryum .Açıkcası yapılan reklamlarda köpekbalıklarının kocaman olduğunu düşünmüştüm.Ama aşağıda gördüğünüz gibi epey küçükler...:)
Hatta biraz dalga bile geçtik kendi aramızda...






Bu gördüğünüz bayrak Armada'nın çok yakınlarındaydı, ben ve annem bu bayrağa hayran kaldık..O kadar büyüktü ki ve öyle güzel dalgalanıyordu ki, TÜRKLÜĞÜMÜZLE gurur duyduk.Hatta sulugözlü annemin gözleri yaşardı :)










Aşağıdaki görüntüler de Cepa AVM 'de kırmızı başlıklı kızla ilgili yapılan bir bölüm .

Hepsini çok beğendim, gerçek gibiydi ,bana göre şirin bir evdi.Ben de tam kurt kırmızı başlıklı kızı yiyecekken masala dalıp poz verdim :)





























0 yorum: