17.3.08

KÜPELİ KIZ OLDUM!!

Merhaba.Cumartesi günü küpeli kız oldum.Cumartesi günü yazıcaktım ama Hatice ablamlara gittik.Dün ise sabah kalktığım da burnum akıyordu, boğazım acıyordu.Bugün de babamla doktora gittik .Nezle olmuşum.İlaçlarımızı aldık, eve gittik.Eve gelince 2 saat uyudum.Tabi bu halimle okula da gidemedim.Neyse.Kalkınca birazcık daha iyiydim. Yemek yedim.İlaçlarımı içtim.Şu an ise sadece burnum akıyor.Yarın okula gidicem.Arkadaşlarım da artık yarın benim küpelerimi görürler.Hoşçakalın.

3 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

birtanecik kızım benim,canım yavrum çabuk iyileş sana dayanamam ben...
küpelerle muhteşem oldun....
seni seviyorum....

PERİLİ KÖŞK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeynebin Dünyası dedi ki...

Seni ben de çok seviyorum.Senin dediğin gibi iyişallah çabuk iyileşirim.Teşekkür ederim.
Sevgiler...