16.4.08

GRUP HEPSİ ROZETLERİ






6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Zeynep kuzum, bu armalar bizim gençliğimizde de vardı. Üzerindeki resimler farklıydı sadece. Demek tarih yine tekrar ediyor.:)

Maşallah sana, pek güzel hazırlamışsın her şeyi. Ah, senin o tatlı ellerinden yemek ne hoş olmuştur annen için.

Sevgiyle öperim güzelim.

Deniz dedi ki...

Zeynep'ciğim, yeni yaşını kutlar, harika bir yıl, eğlenceli bir yaz tatili, müzik dolu günler ve sağlıklı bir ömür dilerim. Güzel ve koca gözlerinden öperim tatlı kızım benim :)

Zeynebin Dünyası dedi ki...

İncegül teyzeceğim yorum atığınız için teşekkür ederim.evet dediğiniz gibi tarih tekrar ediyor.
Ben de sizi ellerinizden öperim.

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Deniz teyzeciğim yorum attığınız için teşekkür ederim.İyişallah sizin de dediğiniz gibi uzun bir ömür yaşarım ben de sizin ellerinizden öperim.

Adsız dedi ki...

sevgili zeynep eğer bu yorumu okuyosan blogunu çok beğendim ve kendi blogumda tanıtmaya karar verdim bana ulaş
nilay
rockpartisi.blogspot.com