4.4.08

YAŞASIN 1. OLDUM!..

Merhaba,çok mutluyum.Neden diye sorarsanız,bugün ben ,Bartın okulları arasında düzenlenen masal yarışmasına katıldım.

13 okul arasından 1. geldim. Yarışma Bartın Kültür Müdürlüğü ve Mili eğitim tarafından düzenlenmiş.Aslında benim çok geç haberim oldu ama 3 gündür öyle çok çalıştım ki,sesim bile kısıldı....



Masalımın adı: Çirkin Kurbağa.Herkes biliyordur bu masalı.
Masal da kulladığım altın topu ,annem altın rengi sprey boya ile yaptı.Ve plastik bir kovayı da ben kardeşim annem hepberaber suluboya ile boyayıp kuyu görünümü verdik.Mc donalsdan çıkan kurbağa kermitte çirkin kurbağa oldu.


Beyaz elbisem,tacım ile prensesi de canlandırdım...














Ön tarafta görünenler ödüller,bana çok güzel bir masal kitabı hediye ettiler.Timaş yayınları,Masal dünyası...
Ve daha başka kitaplarda...
Bir sürü kitabım oldu...





Gösteri esnasında çekilen fotoğraflarım iyi çıkmamış ,biraz karanlık....














Ödülümü veren kültür müdürlüğü görevlisi....









Yarışmaya katılan tüm çocuklar....











ilk üçe giren öğrenciler ,bir heyecanda böylece bitmiş oldu....
Valla büyük bir yük kalktı üzerimden....
hoşçakalın....









4 yorum:

Betül dedi ki...

Zeynep'ciğim, tebrik ediyorum, bir ömür dolusu başarılar dilerim.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah tatlı kızıma. Zaten senin katıldığın bir yarışmadan başka birinci çıkamazdı. Tebrik ediyorum ve başarılarının ömrünce daim olmasını diliyorum güzel prenses.:)

BeYHaN dedi ki...

tebrikler zeynep. öptüm yanaklarından.

Nazkız dedi ki...

Zeynep'ciğim tebrikler, inşallah benim kızım da senin gibi başarılı bir genç kız olur....