23.8.08

ANNEMİ ÇOK ÖZLEYECEĞİM!!!!!


Merhabalar.Doğrusunu söyleyeyim ki annemi çok özleyeceğim.Neden diye sorarsanız anneciğim yarın Yalova 'ya seminere gidecek .1 hafta orada kalacak buna çok üzülüyorum.

Bir hafta annesiz kalmak..... Çok korkunç gözüküyor!!! Şimdi size annem için bir şiir yazacağım:

ANNECİĞİM SAKIN GİTME...

Anneciğim sen benim yıldızımsın

Her şeyimsin anlayamazsın!

Her zaman yanımdasın

Ama şimdi gidiyorsun!

Gitmesen olmaz mı söyle bana

Gitme sakın anneciğim!


Beni sen büyüttün biliyorsun

Sen öğrettin herşeyi bunu da biliyorsun

Bilmediğin bir tek şey var mı?

Gitme diyorum sana duyuyor musun?


Hayata geldiğim de ilk seni gördüm ben

Bakıştık birlikte

Ben senin ilk göz ağrınım

Beni duyuyor musun ?

GİTME DİYORUM SANA ANLAMIYORSUN!!!


2 yorum:

Deniz dedi ki...

Güzel Zeynepciğim, anneni daha o gitmeden özledin demek. Tabii bir hafta uzun bir süre. Ama Ankara'da olduğunuz için biraz daha kolay geçebilir.Panora alışveriş merkezinde 3boyutlu sinema filmi var, bir gün ona gidebilirsiniz. Yine Panora'da dev iki akravrumdan birisine, bazı günler saat 15.00da balıkadam giriyor ve balıkları elleriyle besliyor. Bu ikisini görmekten belki hoşlanabilirsiniz İpek ile. Sonraaa babana de ki "Babacığım İstanbul yolu üzerinde ACITY diye bir yer varmış, orada buz pateni yapabilir miyiz?" :) başka da aklıma birşey gelirse sana gene yazarım.

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Deniz teyzeciğim bunları yazdığınız için çok teşekkür ederim.Ama tüm bunları yaparken aklına keşke annem de bunları görebilseymiş gibi şeyler de geliyor.Fakat siz beni düşünüp tüm bunları planlamışsınız çok teşekkür ederim.