8.8.08

ŞİMDİ DE BARTINNN!!!!!!!!!!!!
















Merhaba.Hani size '' İzmirrrr,İzmir'i istiyorum.'' diyordum ya şimdi de ''Bartınnnnnn Bartın'ı istiyorum '' diyorum.Siz de dersiniz ki'' Ehhh be Zeynep sen de bir karar ver ama artık.'' dersiniz değil mi?





Ben, arkadaşlarımı,okulumu, evimi, odamı, site de top oynamayı, sitedeki arkadaşlarımı özledimmmm.Ama iyi tarafı da 1 hafta sonra gidiyoruz.





İzmir'den Ankara'ya gidicez orada 6-7 gün kalacağız.Oradan da BARTIN'ımıa...





Bu arada en çok arkadaşlarımı özledim , özellikle Dafidakı özledim.(Dafne 'ye ben dafidak derim)
Hoşçakalın...

3 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kavuştun mu kuzum Bartın'a?

Zeynebin Dünyası dedi ki...

İncegül teyzeciğim gerçekten de çok özledim Bartın'ı ama şu an Ankara 'dayız 1 hafta sonra Bartın'dayız.Gerçekten de çok özledim arkadaşlarımı.Yorum yazdığınız için çok teşekkür ederim.

Zeynebin Dünyası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.