18.12.07

GEÇ KALMIŞ DOĞUM GÜNÜM...

Merhaba.Aslında benim doğum günüm 23 haziran.Ama o tarihlerde taşındığımız için doğum günümü yapamamıştık.O yüzden böyle geçikmiş bir doğum günü oldu.
Pastamı, annemin bir pasta kitabından göstererek, yaptırdık.Şeker hamurundan,adı bir genç kız yetişiyor.


Kullandığımız tabak, bardak, peçete ve masa örtüsünü winx club kızlarından seçtim.Ehhh, çok seviyoruz ya winx kızlarını.
Sağ tarafımda oturan arkadaşım Sevgi 2. sınıfta sıra arkadaşım idi.Sol tarafımda oturan arkadaşım Dafne 1. sınıfta sıra arkadaşım idi.İkiside en yakın arkadaşım.Dafne 'nin yanında oturanda tabiki kardeşim.



Benim sağ tarafımdaki arkadaşım Sevgi. Sol tarafımdaki arkadaşım Duygu.Duygu 'nun yanındaki de kardeşim.(bunlar alttaki resim için de geçerli.)









Bu pasta benim doğum günü pastam.Çok güzel değil mi?




Bunlar da sınıftaki diğer arkadaşlarım.Öyküm,Livanur,Sevgi,Dafne,Duygu.





yeniyıl ağacımızın yanında poz vermezsek olmaz tabi...







Güzel bir gündü,dans ettik,okulculuk oynadık film izledik...
En güzeli de o gece Dafne biz de kaldı...
Güzel bir hafta sonu geçirdim....








4 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Prensesim, doğum günün kutlu olsun. Senin gibi güzel bir kıza da böyle güzel bir doğum günü yakışırdı benim tatlı kuzum. Öpüyorum o güzel yanaklarından. Mis kokulu saçlarından...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....

Zeynebin Dünyası dedi ki...

teşekkür ederim fikriminincegülü teyzeceğim.Beni utandırıyorsunuz HOŞÇAKALIN...

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Sizin de bayramınız kutlu olsun serin mavi. hoşçakalın.