2.12.07

GİTARIM VE BEN...

Yaz tatilin de aldığımız gitarla, artık şarkılar çalabiliyorum.Gitar çalmak benim için gerçekten de çok zevkli.Şimdilik kolay akorlu parçaları çalıyorum.Nil Karaibrahimgil'in 18 , kendimi esir aldım ,ele güne karşı , şarkılarını da çalıyorum.
Bu arada gitarın dışın da yeni hobilerim de var .

Cumartesi günleri saat 10:00'da tenise gidiyorum ordan çıkar çıkmaz Saat 11:00'da ise koroya gidiyorum .Sonra saat 13:00'de eve dönüyorum.Sizin de anladığınız gibi cumartesi günlerim oldukça yoğun geçiyor.Sıra da pazar günüm var.Pazar günü saat 10:00'da yine tenise gidiyorum.Bu arada koro sadece cumartesi günleri.Saat 11:30 'da eve dönüyorum.Pazar günlerim biraz daha rahat geçiyor.
Ahhh, hafta içi salı,perşembe günleri gittiğim ingilizce kursunu unutuyordum.Okuldan çıkar çıkmaz servisime binip gidiyorum.Saati 15:30' dan 18:30'a kadar.HOŞÇAKALIN.

0 yorum: