30.12.07

HOŞGELDİN 2008 !!!




Bu sabah kendimi iyi hissederek kalkmadım.Miğdem bulanıyordu.Öyle korktum ki annemleri uyandırdım.Hasta olma düşüncesi bile beni çok kötü yaptı.Annem ilaç verince biraz rahatladımŞu an da çok iyiyim.Yeni yılda hasta olucam düşüncesi beni çok korkuttu!Birde çok yakın arkadaşım olan Ural ile Ilgaz gibi çok kötü olacağımı zannedip iyice korktum.


Resimdeki bizim evdeki noel ağacı.Önümüzde upuzunnn yeni bir yıl var.Ben 2008 yılının, sağlıklı ve mutlu geçirmek dışında dileklerimi şöyle sıralıyorum:



*Çok mutlu bir ailem olsun istiyorum.




*Hiç hasta olmamak istiyorum.




*Okuldaki dans grubumuzda çok güzel dans yapmak ,çok güzel hareketler bulmak istiyorum!




*Derslerimin daha da iyi olmasını, çok çalışkan bir öğrenci olmak istiyorum.




* Teniste ilerlemek ve yaz tatilinde İzmir 'de Bostanlı'daki kortlarda tenis oynamak istiyorum.




* Gitarımı daha iyi çalmak ve okulda arkadaşlarıma her istediklerini çalmak istiyorum.




* Ülkemizde kimsenin ölmemesini ,savaşların bitmesini istiyorum.




* İnsanların çevremizi korumak için ellerinden gelen herşeyi yapmalarını istiyorum.




* Ve tabiki de şu küresel ısınma olayı için insanların tasaruflu olmasını çok çok çok istiyorum.




Sizlerin yeni yılınızı sağlıklı geçirmenizi diliyorum...

2 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım kızım,dileklerin gerçek olur inşallah,seni çok seviyorum,
mutlu yıllar....

Zeynebin Dünyası dedi ki...

İYİŞALLAH ANNECİM BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUM SANA DA MUTLU YILLAR ...


SEVGİLER...