1.1.08

HEPİNİZİN YENİ YILI KUTLU OLSUN!!!




2007 yılını eskittik, kirlettik,canını çıkardık, mahvettik.Zavallı 2007 görevini tamamladı, 365 gün 6 saat boyunca bir köle gibi çalışıp terk etti gitti bizi.


Ormanları yaktık, denizleri kirlettik, bütün çöplerimizi ve kimyasal atıkları hiç düşünmeden,doğaya bıraktık.Biz insanlar çok bencil olduk.Sadece yaşadığımız anı düşündük.


Şimdi ise önümüzde tertemiz , pırıl pırıl bir yıl var.Büyüklerimiz alacağı hangi kararlarla 2008'in canına okumaya başlayacak.Yaşayacağız ve göreceğiz ben sadece iyi şeylerin olmasını dileyeceğim.Üzerime düşenleri de yapacağım , siz de üzerinize düşenleri yapın.İnanın damlaya damlaya göl olur.Bir de bakarsınız ki 2008 o kadar sever ki bizi hiiiiiiiiçç gitmek istemez :)))))




5 yorum:

Deniz dedi ki...

:) Senin gibi bilinçli gençler oldukça, dünyamızın geleceği şimdi göründüğü kadar karanlık olmayacak. Seninle gurur duyuyorum. Nice yıllar.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Senin o güzel, küçük yüreğindeki tüm güzel dilekler gerçek olsun yeni yılda.:)

Bizi affedebilecek misiniz bilmiyorum. Ben kendi adıma, büyüklerin yaptıklarından utanıyorum. Üzgünüm.:(((

Deniz teyzenin de dediği gibi seninle gurur duyuyor ve alnından öpüyorum kara kuzum.:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Zeynebin Dünyası dedi ki...

Deniz teyzeciğim, umarım yüzünüzü kara çıkartmaz , dünyamızı gerektiği gibi korurum
yorum yazdığınız için teşekkür ediyorum.
sevgiler...

Zeynebin Dünyası dedi ki...

fikriminincegülü teyzeciğim,
bu dünyaya hepimiz sahip çıkmalıyız,büyüğüyle küçüğüyle.Ben öyle düşünüyorum.Herkes üzerine düşeni yapsa ne güzel olacak değil mi?Teşekkür ediyorum sevgiler yollluyorum.