25.1.08

KARNE ALDIM !!!!!!


Merhaba .Bugün karnemi aldım.Hepsi beş , çok sevinçliyim.Kardeşimin de hepsi beş.Artık tatile girdik.

Arkadaşlarımı çok çok çok özleyeceğim , şimdiden özlemeye başladım bileee.Tatil de galiba Ankara'ya gideceğiz.Orada grup hepsinin konseri var ! 3 şubatta.Çok mutluyum.Grup hepsiyi ilk defa göreceğim.Aslında o kadar da sevinmemem gerek.Çünkü, bir aksilik çıkabilir.Ama bundan çok şüpheli değilim.Tatil de boş durmak yok.Kitap okumalıyız, tatil kitabı alıp ondan yapmalıyız!

Aslında, İzmir ' e de gidecektik ama tatil çok uzun olmadığı ve İzmir çok uzak olduğu için gidemiyoruz.Orada kuzenim var.O söyledi.Hepinizin tatilinin iyi geçmesi dileğiyle hoşçakalın !!!!!!!

6 yorum:

bembi dedi ki...

Zeynep'cim seni de kardeşini de tebrik ederim! Ben de siz tatlı kardeşlere 5 yıldızlı pekiyi ve kocaman alkış!! ;)) sevgiler, Bengi ;)

Deniz dedi ki...

Güzel Zeynepciğim, senin ve güzel İpek'in dinlenip eğleneceğiniz bir tatil geçirmenizi dilerim. Karnelerinizdeki pekiyilerden dolayı tebrik ederim. Konsere inşallah gidebilirsin :) Belki bir gün de onlar senin konserine gelirler :)

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Bembi ablacığım,teşekkür ederim,sen de çok tatlısın,güzel şeyler yazmışsın :),seni bilim çocuktan her ay takip ediyorum,resimlerini çok beğeniyorum.
hoşcakal...

Zeynebin Dünyası dedi ki...

Deniz teyzeciğim,şimdilik güzel gidiyor tatil,hem oyun,hem ders,hem gezme ile geçiyor.Konsere de kesin gidiyorum,annem biletimi almış biletix den....
Ah söylediğiniz gerçek olur mu acaba...inşallah...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

eren abla msn ni verirmisin

birsu dedi ki...

canım benim ben mardin kızıltepedeyim ama izmir'e gittik
aferrin sana helal olsun.