21.1.08

GRUP HEPSİ HERŞEYE RAĞMEN !!




Herşeyi küçük bir yalanla başladı önce.
Masum oyunlar zararsız bakışlar.
Aşk alışkanlık olunca,
İhanet kanımda alevlendiii.

Kirlettim herşeyi herşeyi
Yıktım aradaki köprüleri
Tek bir an uğruna
Yatım tüm gemileri.

Yine beni sevebilir misin ?
Herşeye rağmen.
Yine benim olabilir misin?
Herşeye rağmen.

Yine beni sevebilir misin ?
Herşeye rağmen
Yine benim olabilir misin ?
Herşeye rağmen.

Herşeyi küçük bir yalanla başladı önce.
Masum oyunlar zararsız bakışlar.
Aşk alışkanlık olunca,
İhanet kanımda alevlendiii.

Kirlettim herşeyi herşeyi
Yıktım aradaki köprüleri
Tek bir an uğruna,
Yaktım tüm gemikeri.

Yine beni sevebilir misin ?
Herşeye rağmen.
Yine benim olabilir misin ?
Herşeye rağmen.



Yine beni sevebilir misin ?
Herşeye rağmen .
Yine benim olabilir misin?
Herşeye rağmen.

Yine beni sevebikir misin ?
Herşeye rağmen.
Yine benim olabilir misin ?
Herşeye rağmen.

HİÇ SANMAM HER ŞEY BİTTİ !!!!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinde güzel ,

Adsız dedi ki...

nbjmköxldoşsşs